Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Подія дня [669]
Висвітлюються цікаві новини
Книжкова новинка [923]
Новинки літератури та періодики, що надходить до фондів бібліотеки
Наші інтерв’ю [22]
Інтерв’ю з користувачами бібліотеки, колегами, відомими людьми Рокитнівщини
Колонка оголошень [138]
Оголошення про заходи бібліотеки, району
Book-симпатія [88]
Читацькі вподобання наших користувачів
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть наш блог
Всього відповідей: 1110
Друзі сайту




    






Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Неділя, 24.11.2024, 04:22ГоловнаРеєстраціяВхід
БІБЛІОNEWS
блог Рокитнівської центральної районної бібліотеки
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2020 » Березень » 10

Інклюзивна освіта – одна із складових сучасної школи

/Інформаційний список літератури/

Базима Н. В. Розвиток мовлення дітей з аутизмом / Н. В. Базима. — Київ: Літера ЛТД, 2019. — 144 с. — (Серія «Інклюзивне навчання»).

Видання містить практичні рекомендації щодо розвитку мовлення у дітей з аутизмом старшого до­шкільного віку: а також опис особливостей психічного розвитку і сенсорики, специфіки формування емоційно-вольової сфери, характеристики поведінки та ігрової діяльності дітей з аутизмом. Окрема увага приділяється комунікативним навичкам дітей з аутизмом та їхньому розвитку за методикою формування мовленнєвої активності у таких дітей з розкриттям мети, завдань, напрямів, методів та прийомів роботи. Автор надає рекомендації щодо створення психолого-педагогічних умов та викори­стання принципів корекційного підходу до формування мовленнєвої активності.

Книга призначається батькам дітей з психофізичними порушеннями, зокрема з аутизмом та розла­дами аутистичного спектра, а також логопедам загальноосвітніх та спеціальних дошкільних закладів, дефектологам, корекційним педагогам, практичним психологам, студентам напрямів «Корекційна освіта (за нозологіями)», «Дефектологія».

Душка Л. А. Дитина з розладами аустичного спектра / Л. А. Душка. — Київ: Літера ЛТД, 2019. — 32 с. — (Серія «Інклюзивне навчання»).

Ця книжка призначена для багатьох родин, що стикаються з комплек­сом проблем, пов’язаних із забезпеченням відповідних умов життєдіяльності для дитини з психофізичними вадами. Проблеми, що постають перед батька­ми дітей з розладами аутистичного спектра, зачіпають усі сфери життя. Автор намагається допомогти розібратися із цими проблемами, надає слушні пора­ди з огляду на особливості дитини і сучасні методики навчання дітей з РАС. Допомагає батькам усвідомити, що формування в них здатності до самоорга­нізації та саморозвитку є вкрай важливим для психологічного благополуччя їхньої дитини.

Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Інклюзивна практика: технології навчання / А. А. Колупаєва., О. М. Таранченко. — Київ: Літера ЛТД, 2019. — 160 с. — (Серія «Інклюзивне навчання»).

У виданні представлено ефективні технології навчання дітей з особливостями розвитку. Книга містить рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу: опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.

Видання адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особливостями психофізичного розвитку, працівникам соціальних служб.

Колупаєва А. А. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. — Київ: Літера ЛТД, 2019. — 112 с. — (Серія «Інклюзивне навчання»).

У виданні висвітлюються особл ... Читати далі »

Категорія: Книжкова новинка | Переглядів: 665 | Додав: Ксюша | Дата: 10.03.2020 | Коментарі (0)


Хостинг від uCoz Рокитнівська ЦСПШБ © 2024 ¦ Розробка та дизайн: Іван Соколов