Інклюзивна освіта – одна із складових сучасної школи
/Інформаційний список літератури/
Базима Н. В. Розвиток мовлення дітей з аутизмом / Н. В. Базима. — Київ: Літера ЛТД, 2019. — 144 с. — (Серія «Інклюзивне навчання»).
Видання містить практичні рекомендації щодо розвитку мовлення у дітей з аутизмом старшого дошкільного віку: а також опис особливостей психічного розвитку і сенсорики, специфіки формування емоційно-вольової сфери, характеристики поведінки та ігрової діяльності дітей з аутизмом. Окрема увага приділяється комунікативним навичкам дітей з аутизмом та їхньому розвитку за методикою формування мовленнєвої активності у таких дітей з розкриттям мети, завдань, напрямів, методів та прийомів роботи. Автор надає рекомендації щодо створення психолого-педагогічних умов та використання принципів корекційного підходу до формування мовленнєвої активності.
Книга призначається батькам дітей з психофізичними порушеннями, зокрема з аутизмом та розладами аутистичного спектра, а також логопедам загальноосвітніх та спеціальних дошкільних закладів, дефектологам, корекційним педагогам, практичним психологам, студентам напрямів «Корекційна освіта (за нозологіями)», «Дефектологія».
Душка Л. А. Дитина з розладами аустичного спектра / Л. А. Душка. — Київ: Літера ЛТД, 2019. — 32 с. — (Серія «Інклюзивне навчання»).
Ця книжка призначена для багатьох родин, що стикаються з комплексом проблем, пов’язаних із забезпеченням відповідних умов життєдіяльності для дитини з психофізичними вадами. Проблеми, що постають перед батьками дітей з розладами аутистичного спектра, зачіпають усі сфери життя. Автор намагається допомогти розібратися із цими проблемами, надає слушні поради з огляду на особливості дитини і сучасні методики навчання дітей з РАС. Допомагає батькам усвідомити, що формування в них здатності до самоорганізації та саморозвитку є вкрай важливим для психологічного благополуччя їхньої дитини.
Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Інклюзивна практика: технології навчання / А. А. Колупаєва., О. М. Таранченко. — Київ: Літера ЛТД, 2019. — 160 с. — (Серія «Інклюзивне навчання»).
У виданні представлено ефективні технології навчання дітей з особливостями розвитку. Книга містить рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу: опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.
Видання адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особливостями психофізичного розвитку, працівникам соціальних служб.
Колупаєва А. А. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. — Київ: Літера ЛТД, 2019. — 112 с. — (Серія «Інклюзивне навчання»).
У виданні висвітлюються особл
...
Читати далі »