Громадські обговорення «Якою має бути бібліотека нашої громади?» на
території Рокитнівської селищної ради.
На території Рокитнівської
селищної ради функціонують три
бібліотеки: Рокитнівська центральна районна бібліотека, Рокитнівська
дитяча бібліотека (з шкільними відділами в ЗОШ №3 та Рокитнівській гімназії),
Рокитнівська міська бібліотека, які розміщенні в окремих пристосованих
приміщеннях.
Протягом березня – травня 2012 року бібліотеками
селища проведено громадські обговорення на тему: «Якою має бути бібліотека
нашої громади?». Ціль обговорення - гарантування права громадян висловити
власну позицію та думку про сучасне бібліотечне обслуговування, доступність
інформації.
Участь в опитуванні прийняли всі бібліотеки селища .
Розповсюджено в навчальних закладах плакат «Візьміть
участь у громадських обговореннях «Якою має бути бібліотека нашої громади?»:
Рокитнівському медичному училищі, професійному ліцеї, Рокитнівській ЗОШ №3,
Рокитнівській гімназії. Також плакат розміщений на дошках інформації на ринку,
вокзалі, біля Будинку культури.
Проведена рекламна компанія: надрукована стаття в
місцевій газеті «Новини Рокитнівщини», виставлені матеріали на офіційному сайті
Рокитнівської ЦСПШБ (http://roklibr.at.ua/), на блозі БІБЛІОNEWS (http://rokitne-blog.at.ua/). Соціальних мережах ВКонтакті, facebook.
Оформлено куточки
де зроблено фото-колаж : «Сучасна бібліотека», «Інтер’єр сучасної
бібліотеки», «Бібліотека майбутнього», скринька для анкет та пропозицій
користувачів.
На сучасному етапі користувачі бібліотек хочуть мати
сучасні послуги: наявність ігрової зони для дітей, телефонізація бібліотек,
наявність комп’ютерів, сканерів, периферійних пристроїв, необхідність доступу
до Інтернету, навчання у бібліотеці роботі на ПК, необхідність телевізора,
мультимедійного обладнання, мати можливість переглядати відеофільми. З опитаного видно, що користувачі хочуть мати
хорошу матеріальну базу: покращити інтер’єр бібліотеки, необхідність ремонту,
потреба в сучасних меблях. Під час
обговорення піднімалося питання придбання сучасної літератури: навчальну літературу,
довідкові видання, збільшення кількості періодики для дітей, та юнацтва.
...
Читати далі »